Úvodní stránka Fóra Pojištění Životní pojištění Zkušenosti s partners?

  • Toto téma je prázdné.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 40)
  • Autor
    Příspěvky
  • #2159 Odpovědět
    Petr
    Host

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenost s uzavřením životního pojištění konkretně přes společnost partners? Dost jsem si o nich četl a jako velká firma, se mi zamlouvá jejich práce. Vzhledem k tomu, že pracuji jako živnostník a mám fyzicky náročnou práci, si chci tohle pojištění uzavřít. Ale vím, že tam jsou docela velké nástrahy, kterým bych se chtěl vyhnout. Tím pádem si myslím, že je tohle dobré řešení, tak bych chtěl slyšet názor někoho kdo už to třeba zkusil.

    #2163 Odpovědět
    TonyN
    Host

    Zdravím. Jak sám píšeš životní pojištění není sranda. Známý ho měl nastavené tak špatně, že pokud by se mu stal nějaký vážnější úraz tak by dostal opravdu směšnou částku a pak už by stejně nic dělat nemohl. V tomhle se svámi shodnu, že jestli o tom přemýšlíte lepší je někoho vyhledat kdo vám o tom dost řekne. Zkušenost s partners nemám, ale vím, že jistý pán právě od nich mému známému celé životní pojištění změnil a nastavil tak aby mělo nějaký smysl.

    #2174 Odpovědět
    František
    Host

    Podle mě u životního pojištění by vám měl vždycky asistovat nějaký odborník. Jak sám píšete je plné nástrah a ono se pak těžko někomu něco dokazuje když ho máte špatně nastavené a jste v lepším případě po nějaké nehodě. Abych vám nelhal se životním nemám zkušenost ale s firmou partners jo a to dlouhodobou. Když narazíte na kvalitního člověka, máte vystaráno. Vím o čem mluvím, takže za mě raději odborná pomoc.

    #2190 Odpovědět
    Tomáš Růžička
    Host